ابزار منو ثابت

اسکلت های عشاق

سرگرمی ونشاط

اینجا وبلاگ خودتونه خوش اومدین.

اسکلت های عشاق

اسکلت های عشاق

اسکلت های عشاق یا اسکلت های ولنتاین دیگر کسف همه باستانشناسان در سال2007 بود این دو اسکلت عصر نوسنگی که درسیزدهم فوریه سال 2007 شناخته شدند اسکلت مردوزنی بودند که سالها بی صدا در کنار هم دفن شده اند.

باستانشناسان پس از مطالعه روی دندانهای این اسکلت ها که کاملا دست نخورده باقی مانده بودند مشخص شد که این عشاق در جوانی وحدود5 تا 6 هزار سال پیش دراین گور دفن شده اند.

کشف این اسکلت ها از انجا درنوع خود منحصر به فرد به شمار رفت چرا که کشف تدفین دوتایی مربوط به عنصر نوسنگی تاکنون در هیچ گزارشی باستان شناسی دیده نشده است.

محل دفن این اسکلتها هنگام عملایات ساخت وساز سک کارخانه در حومه مانتوا کشف شد.درکنار اسکلتهای این زوج،باستان شناسان ابزار سنگی نظیر پیکان وچاغو هم یافتند.

کشف این اسکلت های پر رمز وراز ک در ورونای ایتالیا پیدا شدند باعث شد تا بسیاری رابر آن دارد که به این 2اسکلت لقب اسکلت های رومئو وژولیت را بدهند.این موضوع درحالی بود که حتی بسیاری پا را فراتر از این موضوع گذاشتند وعقیده داشتند این اسکلت ها،

اصلاً متعلق به این دو معشوقه تاریخی بوده است که در ورونای ایتالیا پیداشدند. دلیل ایشان برای این امر آن بود که این اسکلت ها دقیقا در جنوب مانتوآ واقع در25 مایلی جنوب ورونا جایی که شکسپیر داستان رومئو وژولیت خود را در آنجا خلق کرد،کشف شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, ] [ 13:18 ] [ MoH3en ] [ ]